سم عشق...

از یه جایی به بعد … به همه چیز و همه کس بی اعتنا می شی ،
دیگه نه از کسی می رنجی ،
نه به عشق کسی دل می بندی .
از یه جایی به بعد … مرض چک کردن موبایل ات خوب می شه ،
حتی یه وقتایی یادت میره گوشی داری ،
دیگه دلشوره نداری که موبایلتو جا بذاری یا اس ام اسی بی جواب بمونه .
از یه جایی به بعد … دیگه دوست نداری هیچکس رو به خلوت خودت راه بــِـدی حتی اگه تنهایی کلافه ات کرده باشه .
از یه جایی به بعد … باور می کنی کسی برای تنها نموندنِ تو نمیاد ،
اگه کسی میاد برای تنها نبودنِ خودشه .
از یه جایی به بعد … وقتی کسی بهت می گه دوستت داره ، لبخند می زنی و ازش فاصله می گیری .
از یه جایی به بعد … دیگه گریه نمی کنی،
فقط یه بغض همیشگی هست که بهش عادت می کنی .
از یه جایی به بعد … هر روز دلت برای یه آغوش امن تنگ می شه ،
اما دیگه به هیچ آغوشی فکر نمی کنی.
از یه جایی به بعد … دیگه حرفی برای گفتن نداری،
ساکت بودن رو به خیلی حرفها ترجیح میدی ،
میری تو لاک خودت.
از یه جایی به بعد … از اینکه دوستت داشته باشن می ترسی
جای دوست داشته شدن ها،توی تن و قلب و فکرت می سوزه.
از یه جایی به بعد … فقط یک حس داری، حس بی تفاوتی .
نه از دوست داشته شدن خوشحال می شی … نه دوست داشته نشدن ناراحتت می کنه .
از یه جایی به بعد … توی هیجان انگیزترین لحظه ها هم فقط نگاه می کنی و فقط سکوت ميکني ...

 



نظرات شما عزیزان:

saeed&mahshad
ساعت13:18---24 مهر 1392
slm man tu adrese jadidam linketun kardam,ba eftekhar

saeed&mahshad
ساعت9:29---24 مهر 1392
slm mahsa khanum,khubiii? mahsa khanum,man saeedamaaa! shenakhti? hamun saeed o mahshade divune..khastam bgm oun webam lo raft o baba mamane mahshad hamasho print gereftand,vase hamin y webe jadid hamun shekli sakhtam,hatman biaya.. www.dardeeshgh.loxblog.com
پاسخ:saalaaaaam malume k shenakhtam saeed agha,eyvaaaaaaaaaay loooo raftiiiiiiiin????chashm batman sar mizanam


saeed&mahshad
ساعت11:43---18 مهر 1392


melika
ساعت19:21---11 مهر 1392
سلام ..................خیلی قشنگ بود.


پاسخ:mamnun k sar zadi khanumi


alireza
ساعت23:56---6 شهريور 1392
هیچی زجرآورتر از این نیست که عشقت تو چشمات زل بزنه وبگه:

روزاول که گفتم دوست دارم خربودم،داغ بودم،نمیشه باهم باشیم فراموشم کن

اینجاس که باید بگــــــــی : هـــــه!!!


ღشمیم عشقღ
ساعت20:15---6 شهريور 1392
گـــــــــــــاهــــــــــــــ ـی خلــــــــــوتــــــــــــــ و تنهـــــــــاییم را بــــــــه هـــــم بـــــــــــــــــــــــــریــ ــــــــــــــز..

مگــــــــــــــذار بــه نبــــودنتــــــــــــــــــ عــــادتــــــــ کنـــــــــم....!!



"آپـــــــــــم"


☻♥ عاشقانه√میلاد♥☺
ساعت19:59---29 مرداد 1392

××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا=نظر یادت نره حتما نظر بده =


alireza
ساعت14:07---21 مرداد 1392
دلتنگی یعنی شبی با خاطراتت بهش فکر کنی ، بعد شیرینی یه لبخند بیاد رو لبت و بعد چند لحظه شوری اشکهای لعنتی …

پاتوق دلها
ساعت22:43---18 مرداد 1392
دوباره سلام



مر30 ک لینکم کردی چشم لینکت میکنم



میشه اسم لینک منو عوض کنی بزاری پاتوق دلها؟ pliz
پاسخ:saaaaaaalaaaaaaaaaaaam are azizam hatman


پاتوق دلها
ساعت9:13---18 مرداد 1392
سلام وب خوشگل موشکولی داری هه هه

اگه خاستی ب منم سربزن خوشحال نمیشووم

اگه نخاستی لینکم نکن


ღشمیم عشقღ
ساعت18:18---16 مرداد 1392
سلام_________________________$$$$$$$_______________$$___ _
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
____________من اپم...._____$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
________بیا سر بزن.....______$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
______نظر یادت نره..._________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
_______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___
___$$$$$$___________________$$$$$$$$$$


فــــــــــرناز
ساعت0:40---16 مرداد 1392
سلام عزیزم خب چرا اپ هاتو بهم خبر نمیدی ببشقیند خوووووو

میلاد
ساعت0:41---14 مرداد 1392
سلام وب خیلی زیبای داری♥به منم یه سری بزن نظر بده♥اگه دوست داشتی منو با اسم عاشقانه میلاد♥لینک کن بعد بگو با چ اسمی لینکت کنم منتظرتم♥♥
پاسخ:salam duste aziz man linket kardam ama harkari mikonam nemitunam vared webet sham


alireza
ساعت20:17---13 مرداد 1392
خدایاااا
چه کسی تو را در اغوش میگیرد که اینگونه ارامی ..


ღشمیم عشقღ
ساعت1:05---13 مرداد 1392
سلام منم شمارا لینک کردم اجی جونم
پاسخ:baese eftekhare mahe man


alireza
ساعت1:53---6 تير 1392
رو ساحِل سُرخ دِلِت اسم کَسـﮯ رو حـَـک نَکن



بـﮧ اینکـﮧ مَن دوسِت دارم حَتی یـِﮧ ذَرِه شـَـک نــَکن



هَنوز یـﮧ قـَطره اَشکـِتو بـﮧ صَد تا دَریــا نِمـﮯ دَم



یـﮧ لَحظِـﮧ با تو بودَنو بـﮧ عُمرِ دُنیــا نِمـﮯ دم



هَمین روزا بــِخاطِرت بـﮧ سیمِ آخـَـر مـﮯ زَنَم





قِصِـﮧ عاشِقیمونو تو شــَهرِمون جــار مـﮯ زنم




پاسخ:salam alireza mamnun vase matne ghashanget


منا
ساعت23:49---30 خرداد 1392
زیباترین ها واقعیت ها



شیرین ترین اتفاق زندگی تان باد



*************************************



در هر آسمان تیره ای ستاره ای هم وجود دارد



کمی نسیم تازه برای کنار زدن ابرها لازم است



و کمی نگاه به بالا



***********







خدایا







ببخش بر منی که







تن برای حضور دارد







اما دل برای سجود نه



============================

سلام اجی مهسا بهم سر بزن اگه موافقی هم دیگه را لینک کنیممممممم
پاسخ:salam gole man,hatman


mahsa
ساعت9:57---28 خرداد 1392
هرچیزی رو که بیشتر از همه میخوای 3بار تکرارکن ،بعد نوشته زیر و بخون :

بسم الله الرحمن الرحیم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم



آمین



این پیام رو به 9 نفر بفرست ، آرزوت برآورده میشه ، باور نمیکردم ولی ولی واقعا برآورده میشه!

././

پاک کنی یا نفرستی ممکنه آرزوت برآورده نشه



الان ساعت و نگاه کن ، دقیقا 9 دقیقه بعد یه اتفاقی میافته که خوشحالت میکنه...


danyal17
ساعت12:04---27 خرداد 1392
(▒)_______███☼███____(▒)(▒)
(▒)(█)(▒)__ ███_☼██████
_(▒)(▒)___██____████████
_________██____███▒▒▄▒▒....
__________██____█▒▒▒▒▒▒...
___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒)
____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒)
__________ __██____▒▒______(▒(▒)
_____________██__▓▓▒▓_______█
________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█
_(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█
(▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█
_(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█
___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█
__________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█
_________ ▓▓___███☼█__▓▓__█
___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█
___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒


فاطمه
ساعت4:31---27 خرداد 1392
نمی دانم!
پنجره ها بارانیست...
یا کوچه تاریک است!
یادرد هایم بیشتر شده اند....
فقط:
مدتی است دلم تنگ است!..


Sajja-D
ساعت9:58---24 خرداد 1392
slm webt kheyli jalebe ag ba tabadol link movafeghi bekhabar

majid
ساعت23:20---21 خرداد 1392
حافظ كنار عكس تو من باز نيت ميكنم

انگار حافظ با من و من با تو صحبت ميكنم

وقت قرار ما گذشت و تو نمي دانم چرا

دارم به اين بد قوليت ديريست عادت ميكنم

چه ارتباط ساده اي بين من و تقدير هست

تقدير و ويران ميكند من هم مرمت مي كنم

در اشتباهي نازنين تو فكر كردي اين چنين

من دارم از چشمان زيبايت شكايت مي كنم
پاسخ:saalam kheili ghashang bud,mamnunam azatun ba ejazatun mizaramesh tu webam,mersi ke sar zadid;-)


alireza
ساعت18:51---20 خرداد 1392
برويد به دنيا بگوييد: من كم نياوده ام و كم نخواهم آورد... فقط قدري خسته ام
پاسخ:mersi ke sar mizanid


mahsa
ساعت9:34---21 ارديبهشت 1392
salam azizam merc az hozuret
link shodi


alone
ساعت20:06---7 ارديبهشت 1392
دیدن تصویرشخصی که شمارودوستداره شایدغیرممکن باشه اماواقعیه امتحانش کن
http://www.youandme.ir/product/category/19


سهیـــــــــــــل
ساعت15:47---28 فروردين 1392
لینکــــــی رفیق

محمد مهدى
ساعت21:54---26 فروردين 1392
سلام و درود
اومدم بگم به يادتون هستم
قالب هاى بهترى هم هستن اون ها رو هم امتحان کنيد
سپاس از زحمات شما
موفق باشيد
يا حق


سهیـــــــــــــل
ساعت21:02---25 فروردين 1392
در کودکی در کدام بازی ، راهت ندادند ،

که امروز ، اینقدر دیوانه وار ،

تشنه ی “بازی کردن” با آدم هایی؟!





مرســــــی از اینکه سر میزنی رفِِِــــــیق


پاسخ:mamnunam ke oumadin


میترا
ساعت18:37---25 فروردين 1392
سلام
در این پست یک راه واقعی و کاملا معتبر برای پول درآوردن از طریق اینترنت را به شما ارائه میدم. این راه موثرترین و شناخته شده ترین روش کسب درآمد از اینترنت است و در عین حال خیلی هم ساده هست. شما در یک تجارت 3 طرفه شرکت میکنید و فقط ...
بقیه اش تو آدرس زیر:
http://bid.loxblog.com/post/137/.htm
منتظرتم عزیزم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 25 فروردين 1398برچسب:,ساعت 16:47 توسط مهسا | |


Power By: LoxBlog.Com