سم عشق...

 اینجا که من رسیده ام …
ته دنیای بدون تو بودن است!!
همانجایی که شاید فکرش را هم نمی کردی دوام بیاورم!
ولی من ایستاده به اینجا رسیده ام!
خوب تماشا کن…
دلم هم تنگ نشده!
دلم را همانجا پیش خودت گذاشتم …



نظرات شما عزیزان:

پریا
ساعت17:17---26 خرداد 1392
نـــامم را پــــــــاک کردی ، یادم را چه می کنی؟!



یادم را پاک کنی ، عشـــــــــقم را چه می کنی؟!...



اصلا هـــــمه را پاک کن ...



هر آنچه از من داری...



از من که چیزی کـــــم نمیشود......


فقط بگو با وجدانت چه می کنی؟!



شاید...؟!نکند آن را هم پـــــاک کرده ای ؟!!!



نـــــــــــــــــــــــــه!! شدنی نیست...!

نمی توانی آنچه رانداشتی پاک کنی ..



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 24 خرداد 1392برچسب:,ساعت 13:34 توسط مهسا | |


Power By: LoxBlog.Com